Wednesday 2 November 2016

Mitt i veckan

Så var det onsdag. Lilian sover sin sista nap för dagen för att orka till kl 19. En sockerkaka är i ugnen och oj vad gott det luktar. Får se hur den smakar sen, skulle varken ha smör eller olja.
Haft en bra dag. Jack varit borta sedan igår kväll, först var han på en stå upp show med sina bröder, sen sov han över hos sin ena bror i London, då han skulle ha närmare till dagens jobb då. Hur som haver, han borde vara på hemgång snart.
På förmiddagen kom Frejas farmor hit en timme, hon hade ett tomrum i kalendern då en klient hade avbokat (hon är psykolog, psykopat tänkte jag nästan skriva hehe). Trevligt för oss med lite sällskap!
Sen har vi varit på lite ärenden och till parken och gungat lite!

Igår var vi på en timmes sångstund i en grupp för åldern 0-12 mån. Var väl helt ok antar jag! Jag är väl inte så mycket för sånt, är väl lite blyg och gillar inte främmande folk i allmänhet haha, men vad gör man inte för sitt barn! Förra veckan var vi också på en rhyme time till bibban och den var trevligare tyckte jag. Ska försöka komma ut på sånt nu då jag märker att Freja är mera social och intresserad av folk! Så imorgon är det dags igen för den om nu inte fröken sover!

Å nu vakna hon!

Ciao!

No comments:

Post a Comment