Tuesday 9 September 2014

Tuesday

Tredje dagen ledigt innan två jobbdagar väntar, imorgon och torsdag. Det är fint med detta jobb. Långa dagar, 12.5 h, men istället jobbar man bara 3-4 dagar i veckan och det är minsann trevligt.
Klockan är lite efter två och jag har druckit en kaffe. Ska just baka bröd men väntar på att vattnet jag ska använda ska svalna.
Imorse var jag till gymmet och efter det frostade jag ur frysen. Har just varit och handlat lite. Jack ska göra köttfärssås imorgon och vi saknade lite ingredienser. Han är sååå bra mårasås! Igår kväll åkte han till sin brorsa och sov över där för de ska spela in en musikvideo idag. Så han lär vara hemma sent ikväll/natt. Så ikväll blir det makaronivälg för mej. Ser så framemot det, haha. Annars är allt bra.
Nä nu måste jag nog kila, tror vattnet är klart!

Anna

No comments:

Post a Comment