Sunday 12 October 2014

Long weekend

Oj vad tiden går, några veckor sen sist redan. 
Just nu ligger jag i sängen med kvinnovärk. Ajaj. Vi ska dock ta oss ut sedan och äta nått. Lyxa till det lite idag. Vädret är molnigt och ser ut som om regnet ligger i luften. Småkyligt känns det oxå. 
Igår spenderade vi dagen i Ricky med George. Deras föräldrar är borta över helgen. Kul att va tillbaka i Ricky iaf, så grönt och fint där. Det är nog vad jag saknar här i wattis. Naturen och lugnet. Nån dag måste vi flytta ut till nått lugnare ställe. Även om wattis är rätt just nu, så kan jag inte tänka mej bo här för alltid. 

Jobbet går oxå bra. Trivs även om stressen sätter sig i magen och hjärtat klappar extra när man är där. Men det är väl sånt man får ta. Men oj vad det skulle lätta om det var två healthcarer's på plats.

Nu just väntar jag mest på att mamma ska komma. November känns långt borta. Ska bli så trevligt att ha henne här. Längtar så grymt att det värker i mej. Och vad skönt det ska bli med en vecka ledigt! Ska förresten be mamma ta med en flaska glögg! Det är det enda jag kommer på just nu!


Anna






1 comment:

  1. Snart kommer ja Anna <3 Å glögg ska ja ta me ; ) Vi ses snart, KRAM!

    ReplyDelete