Monday 11 November 2013

Monday morning

Det har varit tyst här på bloggen nu några dagar så dags för en liten update. 

I torsdags kom Jacks yngsta brorsa George hem från Amerika där han varit i nästan åtta månader för att agera fotbollstränare för barn. Han reste runt till olika ställen men har mest varit i närheten av new york om jag förstått rätt. Eller den halvan av landet iaf. 
Fredag kväll hade vi därmed en välkommen hem middag på en trevlig pub. Mycket gemytligt. 
Lördag spenderade Jack och jag nån timme i watford och nu kan jag nog pusta ut och säga att jag har alla klappar som ska till Finland klara. Skönt! 
Jack fixar klapparna från oss till hans familj och så ska jag göra pepparkakor och sånt sen som Jack kan ge. Blir nog bra. 
Senare på lördagen gick vi plus jacks mamma Tricia och George till cafet Costa för en kaffe. George har ännu en del historier att berätta. Så vi satt där en timme eller så. 
Igår gjorde vi inget speciellt men det var fint väder och inget regn (vilket det är idag) så jag tog en promenad innan frukost och så fick Jack en sovmorgon på köpet, haha. 

Och så var det måndag igen. Får se vad veckan har att bjuda på! 

Jack fick mej att köpa denna björnpäls jacka från H&M. So not me! Jag blir dubbelt större men den är så varm och gosig!

Jag provade en white hot chocolate på Costa. Jag ville ha en liten men Tricia beställde en stor åt mej. Gott men mycket sött så den mindre hade gått och väl räckt!

Amerikanen som kom hem i torsdags :)

Taget runt 9.30 igår morse. Fint!

Hoppas alla mår bra! 

Anna

2 comments:

  1. Säkert skönt med björnpäls och du är så liten toppa så du blir nog inte särskilt stor av den : )
    Säkert kul då lillebror har kommit hem igen. Han ser också glad ut!
    Bara tre veckor kvar nu : ) Ha det bra...

    ReplyDelete
  2. Haha å mysig är den ju!
    Bara väntar! :)

    ReplyDelete