Monday 4 November 2013

Halloween 2013

Så är vi inne i november. Äntligen! 
Jack letade just upp min skandinaviska ljusstake jag köpte på Clas Ohlson i fjol. 
Men än ska jag inte sätta upp den! Dock blir det tidigare än ifjol eftersom jag åker hem tidigare iår. 

Nog om det. Halloween har kommit och gått! 
Började i onsdags för oss. Jag gjorde dekorationer och pyssel med barnen under dagen och på kvällen karvade Jack pumpa medan jag bakade en kaka som skulle dekoreras dagen efter. Nån bild på den hann dock inte tas!

Här sitter Jack och håller pumpan så ömt. Haha!
Resultatet blev super! Tycker ju jag förstås! 

Oogie boogie man från filmen
The nightmare before christmas

På torsdag bakade jag och barnen en kladdkaka. Kladdkakor är så tacksamma att göra med barn. Här har James, 9-åringen gjort ett spindelnät medan Aksel, 4-åringen satte på godiset. 
Lyckades ta bilden upp och ner! 

På lördag åkte Jack och jag till watford. På kvällen skulle vi på halloween party till jacks en kompis och Jack saknade några saker till hans kostym. 
Guld postboxen har jag totalt missat som Watford fick (alltså det är en gammal men den har målats "guld") efter Olympic i London i somrast då boxaren Anthony Joshua vann guld. 

Sen på kvällen stassade jag upp mej till en katt och Jack var the undertaker, en wrestlare tydligen, haha.
Lite läskig ser han ju ut :o
Jag var desto sötare, haha. 

Hemmafesten var riktigt kul faktiskt men vi var hemma runt 1 tiden redan. Ålderstecken? 
Skönt hur som helst och vi slapp vara krapula dagen efter. Nu för tiden är jag  duktig och dricker massa vatten när jag är ute. Ännu ett ålderstecken. 

Måndag igen och en vanlig vecka väntar efter att barnen haft höstlov. 
Jag har nu på morgonen efter jag skjutsat barnen till skolan, tagit en liten jogging länk. Duktiga jag. Blir för sällan. 
Nu ska jag dammsuga. Kul!

Hade bra där! 
Anna

1 comment:

  1. Du är verkligen en söt kisse, Jack ser däremot lite läskig ut ; )
    Kakan ni bakat blev ju jättefin pyntad! Och pumpan toppen, men så är han
    konstnärlig av sig Jack förstås,...
    Snart är ni här, yes! Ha det bra..

    ReplyDelete