Friday 7 February 2014

Helga

Så var det fredag igen! 
Har inga planer idag och jag städade rummet grundligt igår och tvättade mina kläder så har inte ens det att göra. Skulle ha sparat något tills idag hehe.

Igår var vi in till Watford en liten sväng. Jag köpte Finncrisp knäckebröd som är mycket välkan än de där jäkla Ryvita knäckiset som bara smular sönder. Nu har jag nå riktigt att bita i. Hehe. Chia seeds köpte jag oxå. Antar jag vande mej vid chia pudding trots allt, haha. Sen blev det köp stop.
Bestämde tidigare att denna månad ska jag inte köpa något onödigt tills jag har ett jobb.
I och för sig var kanske denna mat onödig men men. Äta bör man...



Vädret är mulet och har regnat redan idag, även om det verkar hålla upp nu och solen skiner. Igår regnade det i princip hela dagen. Tycker synd om alla här i landet, som har fått lämna sina hem för att de är översvämmade. Vet inte om det visas på nyheter hemma, men ni kan tex googla drabbade Somerset. Googla Somerset floodings eller nått.

Fick ett sånt trevligt vändags paket av syrran och Alva igår med massa mumsigheter. Så himla kul! :) 
Lever jag länge på!


Hade bra alla.

Anna

1 comment:

  1. Det kom ju ganska mycket ätbart i paketet du fick också t.om brunsås ; )
    Ha det gott!

    ReplyDelete