Wednesday 26 February 2014

Vår

Hejsan.

Tisdag förmiddag och jag har dammat och dammsugit vårt rum den senaste en och en halvtimmen. Att det kan ta så länge att städa ett litet rum. Fast jag gjorde det extra noga i och för sig. Lakanen är i tvätten och borde oxå snart vara klara.

Annars är allt som vanligt. Lite bättre väder bara, vilket är välkommet! Krokusar och andra blommor har slagit ut, himlen är blå, fåglarna kvittrar och det är 10-12 gr om dagarna.
Även vattenmängden här i Ricky har minskat. Så det är härligt. 

Ska snart gå in till Ricky och köpa lite godis åt George som fyller år på söndag. Vi har redan en bok åt honom men tänkte köpa lite godis oxå som sagt.
På lördagkväll blir det födelsedags middag för honom någonstans. Blir nog trevligt. 

Sen idag efter lunch ska jag ta en promenad antar jag. 
Några andra planer har jag inte. 

Hoppas alla mår bra!

Anna

Min gamla aupair mamma Maria var i Finland förra veckan och tog hem detta åt mej.
Gud så gott med riktigt bröd! 




1 comment: