Saturday 8 March 2014

Saturday morning



Godmorgon.

Jag ligger ännu i sängen och har ätit frukost och blogg uppdaterat mej. Jack är i väg på jobb under dagen så han åkte redan nio tiden. Han borde vara hemma fem tiden igen. Själv har jag inga stora planer. Gå till bibban igen, har varit en bokslukare den senaste månaden, sen ska jag väl oxå ta mej ut på en snabbare promenad och även gå och handla till kvällens middag vid nått tillfälle.
Jacks föräldrar ska ut och äta så vi får styra själv i köket ikväll. Jippi! 
Vädret ser ut att vara mulet just nu men ska bli 15 grader idag. Så skönt att våren har kommit!
Härligt att kunna gå på powerwalks i bara en långärmad tröja då solen värmer så skönt.
Igår var det 16 c när jag var ute. Då jag kom hem satte jag mej i trädgården en stund och läste.
 Skönt som sagt. 

Men nu ska jag nog börja göra mej i ordning för dagen.

Bilder från min promenad igår.





Läste ut en till Camilla Läckberg bok igår, typ min tredje på en månad, haha, så imorse rekommenderade Jack denna åt mej som fanns på vår bokhylla.
Bra hittills!

Hade bra där hemma.

Anna




1 comment:

  1. Härligt varmt ni har det! Fast vi har ju +4 här och kl. är 21.35...så det är väl också bra : )
    Ha en fin kommande vecka, kramar....

    ReplyDelete