Wednesday 9 October 2013

Wednesday

Så var det onsdag. Hade det till onsdag igår redan av någon anledning så det var ju inte så kul. 

Är som vanligt ledig mitt i dagarna så har korsstygnat en del nu på morgonen. 
Har oxå skrivit julklappslistor. En lista med idéer och en lista för färdiga klappar. Tre hittills. Svårt att tänka ut bra grejer men samtidigt är det ju kul oxå. Flickor och damer är så mycket enklare att köpa åt en pojkar och män, för mej åtminstone. Åt kvinnor köper jag vad jag själv skulle gilla och uppskatta, kan förstås hända att mottagaren inte tycker samma men åtminstone har man gjort sitt bästa då! Men jisses, vad ska pappa, brorsan och jack vilja ha! Sen måste jag fundera ut något åt Jacks pappa och därtill har Jack tre bröder! Härligt! Haha. Nå några idéer har jag faktiskt och sen får Jack hjälpa mej med. 

Här är det en aning mulet, men rätt milt. Men får se om det inte blir regn senare. Nu tycker jag magen börjar kurra, så ska väl gå se om jag hittar någon lunch!

Hade! 

Anna

No comments:

Post a Comment