Thursday 3 October 2013

My new baby

Kan väl inte påstå att jag är så värst materialistisk (hoppas jag!) men jag är svag för några saker. Så medan vissa köper ipads, iphones (fick min, annars hade jag nog haft Nokia än, för snål för att köpa en annars), massa kläder, smink, bilar och vad som helst så köper jag ibland en handväska. 
I min lite dyrare samling så har jag från förr en Louis Vuitton och en Mulberry Alexa. Och nu har jag en ny bebis som jag har suktat efter i flera år; en Mulberry Bayswater i chokladbrunt. Alldeles underbar! Så himla glad när den kom på posten i morse! Denna är second hand från ebay (dock the real deal, ingen kopia! Mitt första ebay köp oxå!) för inte ens jag hade satt ut £895 på en ny väska. Inte än iaf ;) så billigare fick jag den, även om den inte var "billig" nu heller. Men som sagt alla har olika saker de spenderar pengar på! Och jag får bra andrahandsvärde ur mina väskor om livet plötsligt går fel och de måste säljas. Det får man inte på mycket annat. 

Mina äldre väskor. Ibland tar jag upp dem bara för att sniffa på dem. Lite udda ;) men de doftar så gott! 

Och nya Bayswater väskan. 

Här regnar det nu men ska försöka ta mej till supermarketen Waitrose för att köpa lite soppa!

Sköt om er! 

Anna

1 comment:

  1. Väskan är superfin! Stor och redig ser den ut oxå : )
    Här har vi haft en underbar höstdag, helt otroligt vackert egentligen.
    Ha en prima helg! Kramar från oss alla....

    ReplyDelete