Monday 27 January 2014

Ny vecka

Så var det ny vecka igen.
I lördags åkte vi till Ikea i Wembley, tar ca 40 min med bil, beroende på trafiken. 
Närmare än närmsta Ikea hemma iaf, hehe.
Var på jakt efter en byrå och det blev en Koppang, tror jag den heter, om jag inte är helt ute och cyklar.
Skulle helst haft den mindre Hemnes byrån, men den skulle ha varit för stor här i rummet.
Byrån jag köpte är jag dock oxå helt nöjd med. Köpte även en bordslampa, modellen Årstid, som jag fastnade för direkt jag såg den på hemsidan. Några korgar att ha i byrån fick oxå följa med.
Någon storshopping var det alltså inte. Tack och lov, haha. Dyrt blev det ändå!
 Lunchade gjorde vi oxå och slog till på stort med efterrätt till och med!
Jack var nöjd med sin första prinsess tårta någonsin, och jag var oxå nöjd för den delen!
Kommer inte ihåg om de säljer prinsess tårtor på Ikea mera, iaf förr gjorde de, och är det så att de ännu gör det, så ska jag verkligen åka och köpa en till min födis. Dock antar jag att de inte säljer dem mera, då de nu bara verkar sälja sitt egna märke. Inte ens nån marabou, suck!

Annars allt som vanligt. Mulet idag och har regnat en del. På förmiddagen sken dock ännu solen, även om det bara var 5 grader ute just då.
Köpte två tulpan buketter då de sålde två för en femma på en affär.
Riktigt fint sitter de nu på nya byrån. Rummet i sig ser mera städat ut nu, då jag fick tömma två plastlådor och sätta upp dem på loftet. Skönt att ha iaf en del av kläderna i en byrå!

Lite pics!

Gott med prinsess bakelse!

Sen hem och börja bygga.

Och det var mörkt innan jag var klar.
Jepp, gjorde det mesta själv, tro det eller ej!
Byrån passar förstås inte in här i ett litet rum, men den kommer nog
att bli bra i lägenhet sen!
Och sen en bild från idag!

Nöjd tjej!

Hoppas alla mår bra hemma!

Anna

2 comments:

  1. Ja verkligen behövde du en byrå! Fint blev det också : )
    Och prinsesstårta kan du göra själv då fyller eller hur ?
    Ha det bra, vi hörs... kram

    ReplyDelete