Monday 2 September 2013

Back to work

Så där, då var semestern slut. Började nanny-andet imorse igen kl 8 och jobbade till kl 17.
Alltså jag var så trött efteråt, haha. Kändes nog att man haft en månads semester allt!
Men tror också tröttheten berodde på att vi hade varit utomhus i flera timmar på eftermiddagen,
och det har varit runt 25 grader idag, så man blir väl lite loj av det också.
Nu är jag däremot pigg då det snart börjar bli dags att gå och lägga sig igen!
Samma ruljans imorgon kl 8-17. Sen börjar skolan på onsdag igen.Så då återgår vi väl till någorlunda samma rutiner igen med morgon och eftermiddags/kvälls jobb igen.
Men ja, jag håller utkik för andra jobb samtidigt. Känner jag verkligen behöver få ut mera av min vardag.
Men vilket jobb det blir och när jag hittar något, vete gudarna. Men snart iallafall får jag hoppas!


Vi hörs snart igen,

Anna

No comments:

Post a Comment