Sunday 8 September 2013

Sunday

Morning. 

Just nu sitter jag med nylackade naglar och små tittar på tv. Tidigare på morgonen har jag också tvättat kläder och så har jag blivit riktigt hooked på gröt så kokade en tallrik till frukost.
Skön och slö söndag alltså.
Inga stora planer idag förutom att jag ska träna lite granna och så måste jag ner till high streeten på några ärenden. 

Igår hände inte mycket heller, dock mötte jag upp en gammal kompis, Maria, som brukade bo i Rickmansworth, men som flyttade till södra London för ca 1 år sen så tyvärr ses vi inte så mycket pga det. 
Vi hade lunch och uppdaterade varandra om det senaste. Väldigt trevligt! 
Vi åt på ett café här i Ricky och jag åt en sån god "street salad" som jag hade blivit tipsad av en bekant. Blir definitivt att äta den igen! Maria åt en vegetarisk burgare som också såg god ut. Stackarn hade dock missat att den var vegetarisk så lite saknade hon biffen haha. 

Efter det gick jag hem och där var förutom Jack också nu hans ena bror Ben (utav 3) och hans fru Sarah, så det var trevligt. 

På kvällen gjorde jag våfflor. Tog med mitt våffeljärn sist jag var hemma. 
De blev riktigt goda, men det var svårt att få dem guldbruna. Det ska nog borda va ett riktigt gammalt järn, de är nog bäst! 

Nope nu ska nog försöka ta mej ur soffan och så småningom börja träna. Försöker dieta lite just nu. Går så länge det går haha. 

Ha det bra så länge! 

Anna

Den goda salladen jag åt. Nästa gång kanske jag provar med getost också. Älskar get ost!

1 comment:

  1. Jo, det är nog så att de äldre våffeljärnen är de bästa!
    Sallad låter mums ; )
    Ha en skön söndag i Ricky....

    ReplyDelete