Tuesday 3 September 2013

Tuesday.

Testar nu att mobil blogga. Så hur det kommer att se ut på sidan sen vete gudarna. 

Har också idag jobbat mellan kl 8-17 men är ikväll inte alls lika trött som igår så antar jag är tillbaka i svängen nu. 
Jobbet var helt bra och när jag och ungarna var ute en sväng (3timmar i lekparken, haha) så mötte vi hela familjen Little, min förra au pair familj, så det var super, har inte sett dem sen tidig sommar. De är lite av min andra familj här, då jag var hos dem i fyra år!
 
Är ensam hemma ikväll. Jacks föräldrar åkte till Ibiza (not for clubbing) för en vecka och Jack är på ett gig i London med hans ena brorsa ikväll för att kolla på ett band de ska göra en musikvideo åt. Så det ska väl diskuteras lite, så han lär vara hemma sent. 

Själv sitter jag och korsstygnar och slökollar tv. Så småningom ska jag öppna laptopen och se om ett nytt avsnitt av svenska Hollywoodfruar är ute på tv3play. Det programmet kan man kalla underhållning. 

Hoppas allt är bra med er därhemma. 


1 comment:

  1. Va kul att träffa Little familjen! Att sy korsstygn är ju oxå kul : ) Ha det så bra,kram

    ReplyDelete