Wednesday 11 September 2013

Wednesday

Hej igen. Dagarna går så fort, tror det var söndag sist jag skrev lite. 
Allt bra annars. Jobbar inte så mycket nu. 4 åringen har börjat förskolan så även han är nu i skolan mellan 8.45 och 15.15. Han har varit rätt så trött på eftermiddagarna kan jag säga! Småningom ska jag börja ta dem pojkarna till skolan så då blir det mera timmar igen. Skönt, konstigt att bara jobba mellan kl 14-19. Men håller nog utkik efter andra jobb samtidigt. 

Igår kväll var Jack och jag på bio. Såg filmen "About time" rätt bra, men kändes lite lång. Samma regissör som gjort notting Hill och love actually om jag inte misstar mej helt, så lite i den stilen gick den förstås! 

Inatt kommer jacks föräldrar hem från Ibiza. Blir väl kul, men nog är det skönt att få rå om oss själva! Jag har tom gått ner i vikt denna vecka bara för att jag har själv valt vad jag ätit för middag på kvällarna, haha. Det är pappan i huset som gör middagarna och ibland känns den väl tung... Men nu får det bli ändring på det! Ska börja äta mera sallader och sånt som jag vill äta, men känner mej så oartig samtidigt då jag i princip då säger att "jag inte vill ha" hans mat. Men men...!

På bion igår. 
Här läser fyra åringen och jag hans läxa!

Hösten är här med besked och ikväll när jag kom hem och det regnande ute så kröp jag upp i soffan med filten och en kopp grön te. Mys!

He va he! 

Anna

1 comment: